Najnowsze trendy w marketingu wykorzystującym wszystkie rodzaje mediów cyfrowych – internet, radio, TV, urządzenia mobilne, przekaz jedno- i wielokierunkowy, rola social mediów – to wybrane z tematów, o jakich dyskutować będą uczestnicy XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego i towarzyszących mu European Start-up Days w Katowicach.

Bez wiedzy o trendach, digital marketingu, kliencie, personalizacji narzędzi i mobilności trudno obecnie prowadzić biznes z sukcesem. 15 maja br., w Katowicach, podczas sesji tematycznej w ramach Europejskiego Kongresu Gospodarczego i European Start-up Days omówiona zostanie rola narzędzi PR, zacieranie różnic z marketingiem oraz sztuka wpływania, czyli relacje i współpraca z celebrytami i influencerami, a także rola i znaczenie followersów.

Kolejne tematy, które zostaną poddane dyskusji przez uczestników największej imprezy biznesowej Europy Centralnej to marketing w czasach fake newsów, zaufanie jako kapitał, od kampanii do konwersacji i często czy intensywnie – marketer i klient wobec przesytu treścią.

Wiedzą i doświadczeniem z obszaru digital marketingu podzielą się podczas wydarzenia m.in. Rafał Krauze, country manager trnd Polska, Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska, i Artur Wyrzykowski, dyrektor Centrum Customer Experience w ING Banku Śląskim.

XI Europejski Kongres Gospodarczy i European Start-up Days odbędą się w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Obecność na wydarzeniach wymaga wcześniejszej rejestracji, która prowadzona jest przez stronę internetową: www.eecpoland.eu.